Műszaki Gumitömítések, Iparcikkek,
Kávéfőzők, Szifonok és Alkatrészek
HU | EN | DE

GYIK

Kérdések:
1.

Hogyan rendelhetek?

2.

Hogyan vehetem át a rendelést?

3.

Mikorra esedékes a szállítás?

4.

Az ár megegyezik személyes átvétel esetén is?

5.

A termék ára tartalmazza a 27 százalék Áfát?

6.

A weboldalon található készletinformációk aktuálisak?

7.

Mennyi a kiszállítás költsége?

8.

Mi a teendő, ha a kapott termék hibás, vagy meghibásodik?


Válaszok:
1.

A legegyszerűbb a saját WebShop-unkban, amihez csak egy gyors regisztráció kell, ezenkívül fogadunk rendeléseket e-mailben és telefonon keresztül is. A rendelésekhez minden esetben kérünk egy működő telefonszámot és e-mail címet.

2.

Rendeléskor ki lehet választani hogy személyesen az üzletünkben, illetve házhozszállítással kéri e a termékeket.

3.

A megrendelések feldolgozása 2 munkanapon belül megtörténik. Ha a termék raktáron van, előre utalást követően 2 napon belül átadjuk a szállító cégnek a rendeléseket. Amennyiben a vállalt szállítási határidő nagyobb, /előfordul, hogy több különböző raktárból is szállítunk/ úgy írásban értesítjük erről a vevőt. 

4.

Igen. Amennyiben nem egyezne meg (pl.: különleges akció), akkor ezt mindenképpen jelezzük a termék ára mellett.

5.


Igen, termékeink minden esetben tartalmazzák a 27 százalékos Áfát.

6.

Igen, a weboldalon található információk minden esetben a valós, aktuális készletre vonatkoznak.

7.

A kiszállítás költsége az MPL csomagfutár díjszabása alapján számítandó.

8.

Hibás termék vagy meghibásodás esetén kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkon keresztül.